Criza din publicitate afectează drastic presa

Televiziunea şi presa scrisă sunt mediile cele mai afectate, Internetul fiind singurul mediu de comunicaţie care a încheiat primul semestru cu cifre care indică profitul, deşi minim.

Criza economică a lovit cu putere în sectorul de publicitate. În primul semestru al anului 2009, s-a înregistrat o scădere fără precedent iar mediile de comunicaţie şi-au văzut încasările mai mici cu 29,2%, potrivit raportului prezentat de InfoAdex. Din cele 3,6 miliarde facturate anul trecut, în 2009 s-au încasat doar 2,6 miliarde de euro.Singurul mediu de comunicaţie care a înregistrat valori pozitive este Internetul, care a avut un profit de 2,6%, în timp ce anul trecut, profitul era de 26%. Presa scrisă a pierdut 33% din investiţii, cu un procent care ajunge la 37% în cazul revistelor sau la 42% în cazul ziarelor de duminică.Televiziunea, mediul care acaparează cele mai multe anunţuri publicitare, a pierdut 30% din veniturile provenite din acest domeniu, iar radio 20%.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s